Waarom is het bij Prestatieplanner-prognoses een goed idee om conversies zonder laatste Klik attributie te gebruiken?

Waarom is het bij Prestatieplanner-prognoses een goed idee om conversies zonder laatste-klik-attributie te gebruiken? Om mogelijkheden voor groei te zoeken als het gaat om apparaattargeting. Om de meest winstgevende targeting op locatie te bepalen. Om het hele jaar door in te spelen op seizoensgebonden trends. Lees verder »

Bron: examroll.com

Wat is laatste Klik attributie?

Laatste klik: Schrijft alle credit voor de conversie toe aan de laatst aangeklikte advertentie en het bijbehorende zoekwoord. Eerste klik: Schrijft alle credit voor de conversie toe aan de eerst aangeklikte advertentie en het bijbehorende zoekwoord. Lees verder »

Waarom zou een adverteerder elke maand de Prestatieplanner moeten gebruiken?

Voordelen. U kunt de geschatte maandelijkse en driemaandelijkse prestaties van uw campagnes bekijken. U krijgt suggesties waarmee uw campagnes beter kunnen presteren voor dezelfde uitgaven. U ontdekt hoe uw uitgaven en prestatiedoelen worden beïnvloed als u uw campagne-instellingen wijzigt. Lees verder »

Welke best practice kunt u het beste volgen om de Prestatieplanner effectief te gebruiken?

  • Gebruik de Prestatieplanner elk jaar.
  • Controleer uw plan regelmatig als de uitvoeringsdatum nadert.
  • Maak plannen op accountniveau die alle campagnes bevatten.
  • Stel biedingen en budgetten in met behulp van laatste-klik-conversies.
  • Lees verder »
Bron: examroll.com

Wat is een voordeel van het gebruik van responsieve display advertenties?

Tijdsbesparing: Met responsieve display-advertenties kunt u uw overhead voor het beheer van advertentieportfolio's in advertentiegroepen en campagnes verlagen en meer tijd besteden aan prestatieverbetering. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom is het bij Prestatieplanner-prognoses een goed idee om conversies zonder laatste Klik attributie te gebruiken?