Waarom is mijn betaalfunctie geblokkeerd?

De iDeal betaalfunctie van uw betaalrekening is uit voorzorg geblokkeerd. Dit hebben we gedaan omdat er een verdachte betaalopdracht is gemaakt in uw persoonlijke bankomgeving. Indien u dit zelf bent geweest, hoeft u verder geen actie te ondernemen. De blokkade wordt in dit geval automatisch opgeheven. Lees verder »

Waarom wordt mijn rekening geblokkeerd?

Banken blokkeren de rekening van een klant wanneer ze zien dat er crimineel geld via die rekening wordt doorgesluisd. Vaak is dat omdat de rekeninghouder een oplichter heeft geholpen geld van een slachtoffer te innen. Die rekeninghouder is zich daarvan niet altijd bewust. De rekeninghouder is een 'geldezel' geworden. Lees verder »

Hoe lang duurt blokkade ING?

We hebben al je ING-producten geblokkeerd, zoals bijvoorbeeld ook je Betaalpas, Creditcard en/of Zakelijke Rekening. Je ontvangt hierover altijd een brief, vaak binnen 5 werkdagen ná blokkade. Daarin staat meer informatie over het onderzoek (waarom je rekening is geblokkeerd) en uitleg over de vervolgstappen. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Kan een bank zomaar een rekening blokkeren?

Rekeningen kunnen uit voorzorg (automatisch) geblokkeerd worden als er bijvoorbeeld twijfels rijzen over je identiteit of als er verdachte transacties opgemerkt worden. Het is mogelijk dat je rekening geblokkeerd wordt als de geldigheidstermijn van het document dat je gebruikte voor je identificatie verstreken is. Lees verder »

Bron: www.agii.be

Hoe deblokkeer ik mijn ING app?

Mobiele pincode vergeten? Weet je de pincode voor toegang tot de app niet meer? Toets dan 3 keer een foute pincode in; zo wordt de app automatisch geblokkeerd. Daarna kun je je app direct weer activeren. Lees verder »

Bron: www.ing.nl
Gerelateerd aan Waarom is mijn betaalfunctie geblokkeerd?