Wat moet je doen als je ING app geblokkeerd is?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd? Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Hoe kan ik mijn ING deblokkeren?

Blokkeren en deblokkeren Ga naar 'Service' en vervolgens naar 'Je passen'. Tap op de juiste pas en kies 'Blokkeer pas'. Vind je de Betaalpas terug dan kun je hem via de app en Mijn ING ook weer deblokkeren. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Wat moet je doen als je 3 keer de verkeerde pincode ING?

Heb je drie keer een verkeerde pin ingetoetst en is je creditcard nu geblokkeerd? Neem dan contact met ons op via 'Service' rechtsonder in je app of bel naar onze klantenservice op 020 - 22 888 88. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Hoe kom ik in mijn ING zonder app?

Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord. Lees verder »

Bron: www.ing.nl
Gerelateerd aan Wat moet je doen als je ING app geblokkeerd is?