Waarom krijg ik geen sms met een verificatiecode?

Je hebt geen verificatiecode gekregen Als er een sms met een verificatiecode naar je telefoon is gestuurd, ga je na of je abonnement en mobiele apparaat ondersteuning bieden voor de levering van sms'jes. De leversnelheid en beschikbaarheid kunnen verschillen per locatie en serviceprovider. Lees verder »

Waarom ontvang ik geen verificatie sms?

Als u een Microsoft-verificatiecode hebt ontvangen die u niet hebt aangevraagd, kan dit zijn omdat: Iemand probeert toegang te krijgen tot uw account. Iemand heeft per ongeluk de verkeerde telefoon/e-mail ingevoerd bij het aanmelden. De levering van de code die u enige tijd geleden hebt aangevraagd, is vertraagd. Lees verder »

Waarom ontvang ik geen sms-berichten met een verificatiecode?

Mogelijk ontvangt u geen verificatiecodes vanwege netwerkproblemen, als uw apparaat in de vliegtuigmodus staat of als u een onjuist nummer invoert wanneer de website of app om uw nummer vraagt . Netwerkproblemen: U kunt geen berichten ontvangen wanneer u zich in een gebied met een zwakke of slechte netwerkverbinding bevindt. Lees verder »

Hoe ontvang ik een verificatiecode?

  • Ga op je Android-apparaat naar de instellingen voor verificatie in 2 stappen voor je Google-account. Je moet misschien inloggen.
  • Tik op Authenticator instellen. Op sommige apparaten moet je op Aan de slag tikken.
  • Volg de stappen op het scherm.
  • Lees verder »

Waarom krijg ik geen authenticator code?

Als u wordt gevraagd een nieuwe beveiligingscode in te voeren, maar de app genereert geen nieuwe code of de code werkt niet, dan kan het zijn dat de tijd op uw toestel niet correct is gesynchroniseerd. Ga naar het hoofdmenu van de Google Authenticator-app door de drie stippen rechtsbovenaan te selecteren. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom krijg ik geen sms met een verificatiecode?