Wat is een van de redenen die een adverteerder zou moeten overwegen om de Prestatieplanner iedere maand te gebruiken?

Voordelen. U kunt de geschatte maandelijkse en driemaandelijkse prestaties van uw campagnes bekijken. U krijgt suggesties waarmee uw campagnes beter kunnen presteren voor dezelfde uitgaven. U ontdekt hoe uw uitgaven en prestatiedoelen worden beïnvloed als u uw campagne-instellingen wijzigt. Lees verder »

Waarom zou u in geval van een succesvolle Google Ads campagne kiezen voor automatisch bieden in plaats van handmatig bieden?

Bespaar tijd door uw biedingen te automatiseren. Automatisch bieden levert een flinke tijdsbesparing op, zodat u tijd heeft om andere onderdelen van uw account te optimaliseren, zoals metingen en advertentiemateriaal. Lees verder »

Waarom is het bij Prestatieplanner-prognoses een goed idee om toewijzing van conversies te gebruiken die niet op de laatste klik zijn gebaseerd?

Waarom is het bij Prestatieplanner-prognoses een goed idee om toewijzing van conversies te gebruiken die niet op de laatste klik zijn gebaseerd? Om mogelijkheden voor groei te zoeken als het gaat om apparaattargeting. Lees verder »

Bron: examroll.com

Waarom is het een goed idee om gebruik te maken van geoptimaliseerde targeting Als u een video actiecampagne maakt?

Waarom is het tijdens het maken van een video-actiecampagne een goed idee om gebruik te maken van geoptimaliseerde targeting? Omdat u zo doelgroepen kunt bereiken die al bekend zijn met uw merk en die waarschijnlijk zullen converteren. Lees verder »

Bron: examroll.com
Gerelateerd aan Wat is een van de redenen die een adverteerder zou moeten overwegen om de Prestatieplanner iedere maand te gebruiken?