Wat zijn de twee voordelen van automatisch bieden?

Met automatisch bieden bespaart u tijd en moeite omdat uw biedingen automatisch zo worden ingesteld dat u uw prestatiedoelen kunt behalen. In tegenstelling tot handmatige CPC-biedingen hoeft u biedingen niet handmatig te updaten voor specifieke advertentiegroepen of zoekwoorden. Lees verder »

Welke 2 Biedstrategieën kunt u gebruiken in uw standaard Shopping campagne?

Standaard Shopping Ads Het is ook mogelijk om geautomatiseerde biedstrategieën van Google toe te passen zoals Conversies Maximaliseren of ROAS (Return On Ad Spend) maximaliseren waar je juist zoveel mogelijk marge probeert te behalen. Je voorkeur is afhankelijk van jouw ervaring en wat bij je producten past. Lees verder »

Welke twee voordelen hebben zoekadvertentie extensies nog meer?

  • De kosten per klik zijn voor advertentie-extensies lager dan voor de koptekst van een zoekadvertentie.
  • Ze leveren adverteerders meer betrokkenheid op.
  • Ze verhogen de advertentiekwaliteit en leiden tot lagere conversiekosten.
  • Lees verder »
Bron: examroll.com

Wat doet de Prestatieplanner automatisch?

Prestatieplanner simuleert relevante advertentieveilingen van de afgelopen 7 tot 10 dagen, met variabelen zoals seizoensgebondenheid, activiteit van concurrenten en landingspagina. Nadat de simulaties zijn uitgevoerd en de gegevens zijn verzameld, wordt gemeten hoe nauwkeurig de prognoses van de Prestatieplanner zijn. Lees verder »

Wat wordt automatisch geoptimaliseerd in een slimme Shopping campagne?

Een Slimme Shopping campagne wordt automatisch geoptimaliseerd op basis van de maximaal te behalen conversiewaarde binnen een opgegeven budget. Hierbij is het ook mogelijk om een minimale rendementseis op te geven. Bij een opgegeven doel zullen de biedingen geoptimaliseerd worden om dit doel te bereiken. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat zijn de twee voordelen van automatisch bieden?