Hoe klantervaring verbeteren?
- Duidelijke, goede productinformatie die hun vragen beantwoordt.
- Eenvoudige check-out, liefst zonder verplichte registratie.
- Navigatie en zoekfunctie, zodat ze gemakkelijk vinden wat ze zoeken.
- Lees verder »
Hoe customer service verbeteren?
- Investeer in uw klantenservicevaardigheden. ...
- Neem elk contactmoment onder de loep. ...
- Verbeter de interactie met uw klanten. ...
- Breid uw klantenservicestrategie uit. ...
- Zorg dat uw medewerkers betrokken zijn. ...
- Bied klanten een manier om feedback te geven.
- Lees verder »
Wat is de klantervaring?
Wat is klantervaring (CX)? Klantervaring (CX, Customer Experience) verwijst naar de manier waarop een bedrijf met zijn klanten omgaat op elk punt in het aankooptraject – van marketing tot verkoop tot klantenservice en alles daartussenin. Het is grotendeels de som van alle interacties van een klant met uw merk. Lees verder »
Wat is een goede customer experience?
“De klantervaring omvat meer dan alleen callcenters en een succesvolle oplossing van problemen, ook servicemogelijkheden op het gebied van sales, support en marketing horen hierbij. Een uitstekende customer experience betekent tegenwoordig dat je elke kans grijpt om een bijna magische service te leveren.”16 jul. Lees verder »
Wat is belangrijk voor een klant?
Aspecten die klanten 'belangrijk' vinden, zijn: persoonlijke aandacht en een overzichtelijke factuur. Bij klanten die nog maar kort klant bij je zijn, kun je daar de overzichtelijke offerte aan toevoegen. Er zijn ook nog aspecten die klanten 'zeer belangrijk' vinden. Zoals afspraken nakomen en snelheid van reagere. Lees verder »