Heb ik een internet storing?
Controleer op een storing bij je provider Een netwerkstoring komt regelmatig voor, dus neem eerst contact op met je internetaanbieder. Heb je smartphone met mobiel internet, dan kun je alle storingen zelf checken op de website van je provider. Kijk dan bij de actuele storingsmeldingen. Lees verder »
Wat te doen bij telefoonstoring?
- Bezig met laden...
- Controleer of je wel een internetverbinding hebt. ...
- Schakel de doorschakel-functie uit. ...
- Bereikbaarheidstest. ...
- Controleer je voicemailbox. ...
- Is je telefoon ingesteld op Tone of Pulse? ...
- Sluit de telefoon op het modem aan. ...
- Reset het modem en het telefoontoestel.
- Lees verder »
Wat te doen bij WiFi storing?
Wil je wifi verbeteren, begin dan met het controleren van je instellingen. Het resetten van de router kan ook helpen. Meestal begin je sowieso het best met het resetten van je modem en/of router. Ook controleer je natuurlijk of je met een vaste verbinding (UTP kabeltje in de laptop prikken) nog steeds problemen hebt. Lees verder »
Waarom heb ik geen verbinding met internet?
Het kan te wijten zijn aan gebroken kabels, storingen, of iets anders dat je niet in de hand hebt. Het is dus belangrijk om te weten of het probleem bij je internetprovider ligt. Controleer hiervoor of het internetlampje op het modem werkt. In het ideale geval staan de stroom- en DSL-lampjes aan. Lees verder »
Heb wel WiFi maar geen internet?
Controleer eerst of je modem wel internet verbinding heeft. Dit kun je bijvoorbeeld doen door het modem direct met een kabel op je computer of laptop aan te sluiten, de draadloze router koppel je dan even los van je modem. Ook dan geen internet? Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je modem of internet provider. Lees verder »