Is ING in storing?
Mijn ING Particulier Er is op dit moment geen storing. Lees verder »
Waarom kan ik niet in mijn ING app?
Weet je de pincode voor toegang tot de app niet meer? Toets dan 3 keer een foute pincode in; zo wordt de app automatisch geblokkeerd. Daarna kun je je app direct weer activeren. Lees verder »
Waarom kan ik niet meer inloggen op Mijn ING?
Is je telefoonnummer gewijzigd en heb je geen toegang (meer) tot de app of internetbankieren? Dan helpen we je graag op een ING-Kantoor of ING-servicepunt om je telefoonnummer te updaten. Vergeet niet een geldig identiteitsbewijs en je Betaalpas waarvan je de pincode kent mee te nemen. Lees verder »
Waarom kan ik niet overschrijven ING?
Neem contact op met de bank waar je het geld naar hebt overgemaakt om informatie op te halen. Kom je er niet uit? Dan kun je een betalingonderzoek laten doen. Dit brengt wel kosten met zich mee. Lees verder »