Hoe bereik ik AfterPay?

Telefonisch contact. 020 - 7230 270. Je kunt ons het snelst bereiken via Sofie, rechtsonder in beeld. Lees verder »

Kan je AfterPay verlengen?

Heeft u meer tijd nodig om te betalen? Dan kan u in MyAfterPay de Pauzeer-functie gebruiken. Hiermee heeft u de mogelijkheid om de betaaltermijn te verlengen met 7, 14 of 21 dagen. Log in op MyAfterPay om uw betaling the pauzeren. Lees verder »

Hoe retour melden AfterPay?

  • Klik op de bestelling waar het om gaat.
  • Klik op het icoontje bij 'Retour aanmelden'
  • Geef aan of je geheel of deels wilt retourneren.
  • Je betaaloverzicht is nu tijdelijk gepauzeerd.
  • Je krijgt bericht zodra je retour is verwerkt.
  • Betaal het behouden deel van je bestelling (bij een deelretour)
  • Lees verder »

Hoeveel herinneringen AfterPay?

Als je nog niet aan Afterpay hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Afterpay 15,- administratiekosten in rekening brengen. Lees verder »

Bron: www.plein.nl

Hoe snel moet je betalen met AfterPay?

Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Download de AfterPay app voor de meest actuele status van je betaaloverzicht. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe bereik ik AfterPay?