Hoe kan ik DHL telefonisch bereiken?
Via het informatienummer 0900/20009 kunt u als consument ontvanger informatie opvragen over een pakket dat via DHL Parcel naar u onderweg is vanuit binnen- of buitenland. Lees verder »
Hoe kom ik in contact met DHL?
Consumenten: Bel DHL eCommerce Zakelijk op 0900 222 21 20* Neem contact op met DHL eCommerce Particulier Stuur een e-mail. Neem contact op met DHL eCommerce Particulier Veelgestelde vragen. Lees verder »
Waar kan ik klagen over DHL?
Je kunt een klacht indienen bij de afzender, bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Die zorgt dat je klacht door ons in behandeling wordt genomen. Kom je er niet uit? Je kunt een klacht dan ook indienen bij de klantenservice van DHL Parcel. Lees verder »
Waar is mijn DHL pakket afgeleverd?
Hou het zendingsnummer en de postcode van de ontvanger bij de hand, dan weet je altijd precies waar je pakket zich bevindt. We sturen je een e-mail of sms zodra je pakket is bezorgd. Lees verder »
Wat te doen als pakket niet aankomt DHL?
Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop of het platform waar je het pakket hebt besteld, of met de persoon die je het heeft toegestuurd. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is. Lees verder »