Hoe kan ik mijn digipas van RegioBank vervangen?

De digipas wordt vervangen Klanten ontvangen geen digipas meer. De digipas is vervangen door de browsercode en de RegioBank app. Daarmee kun je veilig inloggen en je betaalopdrachten ondertekenen. Aanmelden in de app kan eenvoudig en snel met je betaalpas. Lees verder »

Kan ik inloggen bij RegioBank zonder digipas?

Dan log je makkelijk in bij Mijn RegioBank door met de app een QR-code te scannen. Open hiervoor de RegioBank app en tik op het QR-icoon rechtsboven in het inlogscherm. Heb je de RegioBank app nog niet? Download de app en log in bij Mijn RegioBank met de QR-code. Lees verder »

Hoe bestel ik een nieuwe Digipass?

U kunt een nieuwe Digipass (voor uzelf) bestellen via de AIB Business (iBB) app . Om een ​​Digipass voor een andere gebruiker te bestellen, logt u als lokale beheerder in op iBB op uw computer en bestelt u de Digipass onder Beheer > Gebruikers en accounts. Lees verder »

Hoe betalen zonder digipas RegioBank?

  • Kies 'iDEAL' als je online betaalt.
  • Kies daarna voor 'RegioBank'.
  • Betaal met de bankieren app.
  • Open de RegioBank app.
  • Scan de QR-code met de scanner rechtsboven in de app.
  • Log in met je mobiele pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Hoe kan ik mijn digipas van RegioBank vervangen?