Hoe vraag ik een nieuwe digipas aan SNS?

Wanneer je digipas kapot is of de batterij bijna leeg is, vraag je met dit formulier een vervangende digipas aan. LET OP: Is je digipas kwijt of gestolen? Bel ons dan meteen: 030-633 30 02 en laat je digipas blokkeren. 1 We blokkeren de oude digipas zodra we de aanvraag hebben verwerkt. Lees verder »

Hoe nieuwe digipas aanvragen SNS?

Wanneer je digipas kapot is of de batterij bijna leeg is, vraag je met dit formulier een vervangende digipas aan. LET OP: Is je digipas kwijt of gestolen? Bel ons dan meteen: 030-633 30 02 en laat je digipas blokkeren. 1 We blokkeren de oude digipas zodra we de aanvraag hebben verwerkt. Lees verder »

Wat te doen als digipas leeg is?

  • Zakelijke klanten kunnen een nieuwe Digipas aanvragen.
  • Particuliere klanten kunnen voortaan gebruik maken van de ASN-app als vervanging van de Digipas. Hiermee kun je in het vervolg inloggen in ASN Online Bankieren en overboekingen bevestigen.
  • Lees verder »

Hoe kan ik zonder digipas betalen SNS?

  • Kies 'iDEAL' als je online afrekent.
  • Kies daarna voor 'SNS Bank'.
  • Betaal met de bankieren app.
  • Open de SNS App.
  • Scan de QR-code met de scanner rechtsboven in de app.
  • Log in met je mobiele pincode of vingerafdruk.
  • Lees verder »

Hoe vraag ik een nieuw SNS betaalpasje aan?

Vraag meteen een nieuwe SNS Betaalpas aan. Om een nieuwe betaalpas aan te vragen, log je in op Mijn SNS en ga je naar 'Betaalpassen'. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe vraag ik een nieuwe digipas aan SNS?