Hoe schrijf je een klacht mail?
- Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat.
- Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict.
- Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd.
- Voeg bewijzen toe als u die heeft.
- Reageert de ander niet?
- Lees verder »
Hoe schrijf je een formele klachtenbrief?
- Geef in de eerste paar zinnen aan waar je klacht over gaat. ...
- Blijf zakelijk en concreet. ...
- Vraag om een schriftelijke reactie binnen een redelijke termijn van maximaal zes weken. ...
- Vergeet niet de datum en je adres, telefoonnummer (s) en e-mailadres te melden.
- Lees verder »
Wat schrijf je in de inleiding van een antwoord op een klacht?
Inleiding. Bevestig in de inleiding altijd dat je de klacht hebt ontvangen en herhaal kort de inhoud ervan: Hartelijk dank voor uw e-mail van 3 mei, waarin u klaagt over de verlate verzending van uw bestelling. Lees verder »
Hoe dien je een klacht in bij een bedrijf?
Oplossing zoeken met bedrijf Dan kunt u een klacht indienen. U kunt het bedrijf schriftelijk laten weten dat u niet tevreden bent. U geeft dan ook meteen aan wat volgens u een goede oplossing is voor het probleem. Op de website van ConsuWijzer vindt u voorbeeldbrieven om uw klacht in te dienen. Lees verder »
Hoe klaag je een bedrijf aan?
Wanneer u niet tevreden bent over een product of dienst, kunt u een klacht indienen bij de ondernemer. Als de ondernemer niets van zich laat horen, of u komt er samen niet uit, dan kunt u een klacht indienen bij een van de commissies van De Geschillencommissie. Lees verder »
- Hoe dien ik een klacht in bij de belastingdienst?
- Hoe kan ik een ziekenhuis aanklagen?
- Is windkracht 5 gevaarlijk?
- Wie ondertekende de wapenstilstand?
- Wat gebeurde er op 11 november 1918?
- Waar werd de wapenstilstand vastgelegd?
- Wat is de betekenis van wapenstilstand?
- Wat is de betekenis van onderricht?