Hoe schrijf je een klacht mail?

  • Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat.
  • Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict.
  • Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd.
  • Voeg bewijzen toe als u die heeft.
  • Reageert de ander niet?
  • Lees verder »

Hoe schrijf je een formele klachtenbrief?

  • Geef in de eerste paar zinnen aan waar je klacht over gaat. ...
  • Blijf zakelijk en concreet. ...
  • Vraag om een schriftelijke reactie binnen een redelijke termijn van maximaal zes weken. ...
  • Vergeet niet de datum en je adres, telefoonnummer (s) en e-mailadres te melden.
  • Lees verder »
Bron: www.afm.nl

Wat schrijf je in de inleiding van een antwoord op een klacht?

Inleiding. Bevestig in de inleiding altijd dat je de klacht hebt ontvangen en herhaal kort de inhoud ervan: Hartelijk dank voor uw e-mail van 3 mei, waarin u klaagt over de verlate verzending van uw bestelling. Lees verder »

Hoe dien je een klacht in bij een bedrijf?

Oplossing zoeken met bedrijf Dan kunt u een klacht indienen. U kunt het bedrijf schriftelijk laten weten dat u niet tevreden bent. U geeft dan ook meteen aan wat volgens u een goede oplossing is voor het probleem. Op de website van ConsuWijzer vindt u voorbeeldbrieven om uw klacht in te dienen. Lees verder »

Hoe klaag je een bedrijf aan?

Wanneer u niet tevreden bent over een product of dienst, kunt u een klacht indienen bij de ondernemer. Als de ondernemer niets van zich laat horen, of u komt er samen niet uit, dan kunt u een klacht indienen bij een van de commissies van De Geschillencommissie. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe schrijf je een klacht mail?