Hoe kan ik een klacht indienen bij Ziggo?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo op 1200 (gratis) of 0900 – 1884 (normaal tarief). Lees verder »

Hoe kan ik mailen naar Ziggo?

Neem contact op met Ziggo via een contactformulier. Stel je vraag via het Ziggo contactformulier. Afhankelijk van je vraag kan het zijn dat Ziggo telefonisch contact met je opneemt, vul daarom je mobiele telefoonnummer in op het contactformulier. Lees verder »

Hoe kom ik in contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). Lees verder »

Bron: www.ziggo.nl

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo?

900-1884 Lees verder »

Wat kost 088 nummer bellen Ziggo?

Start- en gesprekstarieven Lees verder »

Bron: www.ziggo.nl
Gerelateerd aan Hoe kan ik een klacht indienen bij Ziggo?