Hoe target je je doelgroep?
U kunt targeting voor doelgroepsegmenten aan advertentiegroepen toevoegen om mensen te bereiken op basis van wie ze zijn, wat hun interesses en gewoonten zijn, waarnaar ze actief onderzoek doen of hoe ze interactie met uw bedrijf hebben gehad. Lees verder »
Hoe kun je binnen de verschillende social media een doelgroep targetten?
Je kunt op Facebook én LinkedIn een klantenlijst uploaden. Zo kun je bijvoorbeeld gebruik maken van fysieke klanten, klanten van vorig seizoen of mensen die zich hebben ingeschreven voor jouw nieuwsbrief. Op deze manier maak je een soort cros mediale campagne wat elkaar alleen maar kan versterken!18 sep. Lees verder »
Wat zijn targeting mogelijkheden?
Targeting is de term waarmee wordt aangeduid welke instellingen de adverteerder gebruikt om zijn of haar doelgroep te bereiken. Elk advertentienetwerk heeft zijn eigen targetingmogelijkheden, zoals de locatie van de bezoeker, het tijdstip, het zoekwoord of apparaat. Lees verder »
Hoe werkt targeting?
Bij targeting worden reclame-uitingen van adverteerders zo veel mogelijk gericht aan personen waarvoor deze interessant zijn. Door advertentiebudget te besteden aan een publiek dat bestaat uit potentieel geïnteresseerde klanten behaalt een advertentiecampagne een hoger rendement. Lees verder »
Hoe bereik je rijke mensen?
Je kunt observatiedoelgroepen toevoegen aan je campagnes waar je uit op kunt maken dat mensen een bepaald inkomen hebben of zakelijk actief zijn. Doelgroepen die je zou kunnen gebruiken, zijn bijvoorbeeld: Kostuums en zakelijke kleding. Exclusieve sieraden. Lees verder »