Waarom kan ik niet inloggen bij SNS Bank?
Registreer je browser opnieuw en maak een nieuwe code aan. Voor de veiligheid kun je maximaal 10 browsers en/of apps aanmelden. Verwijder daarom ook je oude registratie in Mijn SNS bij 'Inlogmiddelen'. Je gebruikt een verouderde versie van je browser. Lees verder »
Kan niet inloggen SNS Bank?
Inloggen mislukt Probeer het nog een keer. Hulp nodig? Bel ons op 030 – 633 30 00. We zijn doordeweeks bereikbaar van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 16 uur. Lees verder »
Is er een storing bij de SNS Bank vandaag?
Gebruikersrapporten geven aan geen actuele problemen bij SNS. Lees verder »
Waarom werkt de SNS-app niet?
Zorg dat je een sterke internetverbinding hebt. Probleem met het tonen van de betaalrekening. De app is niet volledig gedownload. De app verwijderen en opnieuw downloaden is de enige remedie. Lees verder »
Waarom is mijn SNS-app geblokkeerd?
Mobiele pincode verkeerd ingetoetst? Na 3 keer wordt je app tot middernacht geblokkeerd. Na 10 keer wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Lees verder »
- Hoe kan ik mijn digipas activeren?
- Hoeveel schepen varen er per dag over de Waal?
- Wat is de drukst bevaren rivier van Nederland?
- Waar ligt de rivier de Waal?
- Hoeveel water gaat er door de Waal?
- Hoe kan ik met iemand bij Norton spreken?
- Hoe kan ik Norton bellen?
- Heeft Norton een telefoonnummer voor klantenservice?