Waarom raakt Ziggo klanten kwijt?

Telecombedrijf VodafoneZiggo heeft in het vierde kwartaal van 2023 opnieuw klanten verloren bij vast internet. Dat komt vooral door de sterke concurrentie op dat vlak doordat bedrijven als KPN, Delta en Odido met glasvezel komen. Lees verder »

Heeft Ziggo veel klanten verloren?

Al jaren ziet Ziggo ieder kwartaal meer klanten vertrekken dan dat er terugkomen. In de afgelopen drie maanden kromp het klantenbestand met 33.600 klanten. In een jaar tijd is Ziggo daarmee 147.600 klanten verloren. Lees verder »

Waarom gaan mensen weg bij Ziggo?

Dankzij jaarlijkse prijsverhogingen is VodafoneZiggo erin geslaagd zijn omzet en winst over het tweede kwartaal op te krikken. Maar met die prijsverhogingen jaagt Ziggo steeds meer klanten weg. In een jaar tijd zijn 152.600 klanten overgestapt naar een andere provider. Lees verder »

Bron: www.nu.nl

Hoeveel mensen hebben Ziggo opgezegd?

Ziggo loopt leeg In drie jaar tijd hebben bijna 790.000 Ziggo-klanten hun vaste telefoonaansluiting opgezegd. Dat is ruim een derde van het totale aantal klanten met een vaste telefoonaansluiting in 2021. Ook het aantal tv-klanten is hard gedaald. Lees verder »

Bron: www.nu.nl

Waarom is Ziggo zo duur?

De prijsstijging is gebaseerd op het CBS-inflatiepercentage, zegt de provider. Dat cijfer bedroeg in 2023 3,8 procent. Internetabonnementen worden standaard een euro per maand duurder. Ziggo-klanten die een abonnement met televisie en internet hebben, gaan 1,50 euro per maand meer betalen dan dat ze nu doen. Lees verder »

Bron: tweakers.net
Gerelateerd aan Waarom raakt Ziggo klanten kwijt?