Waarom lopen klanten weg bij Ziggo?

Dankzij jaarlijkse prijsverhogingen is VodafoneZiggo erin geslaagd zijn omzet en winst over het tweede kwartaal op te krikken. Maar met die prijsverhogingen jaagt Ziggo steeds meer klanten weg. In een jaar tijd zijn 152.600 klanten overgestapt naar een andere provider. Lees verder »

Bron: www.nu.nl

Hoeveel klanten gaan weg bij Ziggo?

Al jaren ziet Ziggo ieder kwartaal meer klanten vertrekken dan dat er terugkomen. In de afgelopen drie maanden kromp het klantenbestand met 33.600 klanten. In een jaar tijd is Ziggo daarmee 147.600 klanten verloren. Lees verder »

Waarom lopen klanten weg?

Ze besteden gewoon te weinig aandacht aan hun klanten. Wist u dat een gemiddeld bedrijf in de loop van 5 jaar ongeveer de helft van haar klanten verliest? De belangrijkste reden voor klanten om weg te lopen is ontevredenheid en niet zoals vaak wordt gedacht de concurrent die klanten wegkaapt. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom lopen klanten weg bij Ziggo?