Waarom reageert mijn Epson-scanner niet?
Zorg ervoor dat de scanner is ingeschakeld. Schakel uw computer en scanner uit en controleer vervolgens of de USB-kabel goed is aangesloten . De scanner werkt mogelijk niet goed wanneer uw computer in de stand-bymodus (Windows) of slaapstand (Mac OS X) staat. Start Epson Scan opnieuw op en probeer nogmaals te scannen. Lees verder »
Waarom werkt mijn Epson-printer wel, maar de scanner niet?
Zorg ervoor dat de scanner is ingeschakeld . Schakel uw computer en scanner uit en controleer vervolgens of de USB-kabel goed is aangesloten. De scanner werkt mogelijk niet goed wanneer uw computer in de stand-bymodus (Windows) of slaapstand (Mac OS X) staat. Start Epson Scan opnieuw op en probeer nogmaals te scannen. Lees verder »
Waarom scant mijn scanner niet?
Controleer eerst de verbinding tussen de scanner en de computer : zorg ervoor dat de netadapter van de scanner goed is aangesloten op de scanner en op een werkend stopcontact. Controleer of de interfacekabel goed is aangesloten op de scanner en uw computer, en dat de kabel niet beschadigd of geknikt is. Lees verder »
Hoe krijg ik de Epson-scanner aan de praat?
Zorg ervoor dat uw product is ingeschakeld en dat alle interfacekabels aan beide uiteinden goed zijn aangesloten. Zorg ervoor dat Epson Scan is geselecteerd in uw scanprogramma. Zorg ervoor dat uw computer niet in een energiebesparende modus staat, zoals de slaapstand of stand-by. Als dit het geval is, activeer dan uw systeem en start Epson Scan opnieuw op. Lees verder »
Waarom doet de scanner het niet?
Als u nog steeds niet kunt scannen: Controleer of er op de computer geen beveiligingstoepassingen of firewalls actief zijn die de netwerkcommunicatie kunnen tegenhouden. Probeer te scannen op een andere computer die met het netwerk is verbonden. Lees verder »
Hoe kan ik de fout met de Epson-printerscanner oplossen?
Controleer of de scanner correct op de printer is aangesloten. U kunt proberen de scanner los te koppelen en opnieuw aan te sluiten op de printer. Start de printer opnieuw op en probeer opnieuw te scannen . Als de fout aanhoudt, is er mogelijk sprake van een defect aan de scanner en moet u mogelijk contact opnemen met de klantenservice van Epson voor verdere hulp. Lees verder »