Wat is CX manager?

Customer Experience Management, vaak afgekort tot CXM of CEM, is een systeem met marketingstrategieën en ‑technologieën die gericht zijn op klantbetrokkenheid, ‑tevredenheid en ‑ervaring. Lees verder »

Wat CX?

De definitie van CX: CX staat voor customer experience (klantervaring), en verwijst naar alle interacties die een consument heeft met een bedrijf. CX omvat elke fase van de customer journey, inclusief de fase vóór, tijdens en na de aankoop. CX staat voor elke aspect van de klantervaring. Lees verder »

Wat doet customer experience?

Navigeren op de website, telefonisch contact met verkopers, winkelbezoek, een product of service uitproberen, de eerste periode na de aankoop: deze zaken horen allemaal bij de customer experience. Klanten vormen op elk van deze momenten een oordeel over het contact dat ze met een bedrijf hebben. Lees verder »

Wat is CX marketing?

Klantervaring (CX, Customer Experience) verwijst naar de manier waarop een bedrijf met zijn klanten omgaat op elk punt in het aankooptraject – van marketing tot verkoop tot klantenservice en alles daartussenin. Het is grotendeels de som van alle interacties van een klant met uw merk. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat is CX manager?