Wat is telefonisch contact?

Tijdens een oproep weten klanten dat je alleen met hen bezig bent. Ze kunnen direct reageren op wat je zegt en brengen toon aan in hun boodschap. Dit geeft ze het gevoel dat ze ertoe zijn en gehoord worden. Telefonisch contact is veel persoonlijker dan chatten of mailen en creëert een band met je klanten. Lees verder »

Wat is het telefonisch contact?

Een telefonisch contact is een telefoonnummer dat wordt gebruikt om met een persoon of organisatie te communiceren over zaken die betrekking hebben op de persoon of organisatie . Afhankelijk van de context kan het een telefoonnummer van iemand of een hotel zijn, waarmee u zaken kunt doen. Lees verder »

Telefonisch contact opnemen via?

En 'via dit telefoonnummer' dan? Ook voor via geldt dat het woordje gebruikelijk en duidelijk is. Je kunt dus gewoon zeggen 'je kunt mij bereiken via telefoonnummer 020 - 244 3400. Lees verder »

Wat zijn de kenmerken van telefonisch klantcontact?

  • Geef de beller aandacht. ...
  • Wees altijd vriendelijk. ...
  • Wees servicegericht. ...
  • Zie een klacht als een kans. ...
  • Telefoneer efficiënt. ...
  • Houd je aan de telefoonetiquette. ...
  • Wees commercieel. ...
  • Benoem de emotie.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Wat is telefonisch contact?