Wat kun je doen om klanten te behouden?

  • sterk merk.
  • een marktconforme prijs.
  • betrouwbare leverancier met een goed imago.
  • leveren van kwalitatief goede producten en diensten.
  • goede klantenservice waarbij de klant altijd het voordeel van de twijfel krijgt.
  • Lees verder »

Hoe kan je je klanten behouden?

  • sterk merk.
  • een marktconforme prijs.
  • betrouwbare leverancier met een goed imago.
  • leveren van kwalitatief goede producten en diensten.
  • goede klantenservice waarbij de klant altijd het voordeel van de twijfel krijgt.
  • Lees verder »

Hoe kan je de customer loyalty van je klanten vergroten?

Je klanttevredenheid optimaliseren. Er zijn een heleboel manieren om je “customer retention rate” te verhogen. Hierbij kan je denken aan interactie op social media platformen, e-mail marketing en natuurlijk ook realistische doelen stellen voor je bedrijf. Lees verder »

Bron: plazatalk.nl

Hoe kun je nieuwe klanten werven?

De gemakkelijkste manier voor het overgrote deel van de bedrijven is om de tevreden klanten het werk te laten doen. Houd contact met tevreden klanten en vraag of ze als referentie willen dienen. Zet ze in je portfolio. Geef klanten een 'wervingspremie' bij nieuwe klanten zodat ze actief nieuwe klanten voor je werven. Lees verder »

Hoe bouw je een klantenbestand op?

  • 1 Bouw een 'loyaliteitsladder' en maak enthousiast fans. ...
  • 2 Identificeer een targetmarkt voor een slimme direct mail campagne. ...
  • 3 Ontwikkel een formeel aanbevelingsprogramma. ...
  • 4 Weg met je ergste klanten om tijd te maken voor je topklanten. ...
  • 5 Ontwikkel strategische allianties.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Wat kun je doen om klanten te behouden?