Wat moet je doen als je pincode niet meer werkt?
Wat als ik mijn pincode niet meer weet? Bent u uw pincode kwijt of vergeten, of werd uw kaart geblokkeerd nadat u drie keer na elkaar de verkeerde code hebt ingegeven? Dan kan u enkel een nieuwe pincode krijgen bij uw gemeentebestuur. Lees verder »
Wat kan je doen als je de pincode van je telefoon niet meer weet?
De enige mogelijkheid om je toestel weer te gebruiken is een harde reset, hierbij wordt de pincode of het toegangspatroon verwijderd en kun je je telefoon weer normaal gebruiken. Let op: bij een harde reset worden alle gegevens en bestanden op de telefoon gewist. Lees verder »
Wat moet je doen als je telefoon niet meer kan ontgrendelen?
Als je je telefoon niet kunt ontgrendelen, moet je deze wissen. Vervolgens kun je de telefoon opnieuw instellen en een nieuwe schermvergrendeling instellen. Als je niet kunt inloggen op je Google-account, kun je informatie krijgen over hoe je je account kunt herstellen. Lees verder »
Wat te doen na 3 keer verkeerde pincode?
Via je zelfstandig adviseur Als je drie keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst, kun je de betaalpas ook via je zelfstandig adviseur laten deblokkeren. Het is niet mogelijk om via je zelfstandig adviseur de betaalpas te laten deblokkeren als deze kwijt of gestolen is. Lees verder »