Hoe werkt Freshdesk?
In Freshdesk wordt iedere klantvraag omgezet naar een ticket. Door deze tickets automatisch te categoriseren en te prioriteren, werkt uw team naadloos samen en lost u klantproblemen snel en effectief op. Zo levert u de beste klantenservice vanuit een omnichannel systeem - en dus niet vanuit uw e-mail software. Lees verder »
Waarom Freshdesk?
Met Freshdesk kunnen bedrijven zowel de vooraf gebouwde samengevoegde rapporten gebruiken als hun eigen aangepaste rapporten en dashboards maken. De kant-en-klare rapporten worden geleverd met zinvolle statistieken en filters om te helpen bij het identificeren van de juiste problemen. Lees verder »
Wat is een service ticket?
De term “supportticket” beschrijft de interactie tussen een klant en een medewerker van de klantenservice. Supporttickets vormen de basis van elke taak die met de klantervaring te maken heeft. Ze stellen je bedrijf in staat om problemen van eindgebruikers in kaart te brengen, bij te werken en hopelijk op te lossen. Lees verder »
Wat is een goede helpdesk?
Overzichtelijke context. Een goede helpdesk laat alle klantinformatie in één duidelijk overzicht zien waardoor uw team meteen de contactgeschiedenis ziet en van tevoren al weet waarvoor de klant contact heeft opgenomen. Lees verder »