Wat moet je doen als je geen mail binnen krijgt?
Contact opnemen met de afzender van het ontbrekende bericht Vraag de afzender het volgende te doen: Vraag de afzender in de mappen Verzonden en Concepten te kijken. Als de e-mail niet in deze mappen staat, heeft de afzender de e-mail wellicht verwijderd voordat deze werd verstuurd. Lees verder »
Hoe komt het dat ik geen mails meer ontvang?
Vraag de afzender het volgende te doen: Vraag de afzender in de mappen Verzonden en Concepten te kijken. Als de e-mail niet in deze mappen staat, heeft de afzender de e-mail wellicht verwijderd voordat deze werd verstuurd. Controleer of er een bezorgfout (bouncebericht) is ontvangen. Lees verder »
Waarom kan ik geen Mail meer ontvangen?
Zorg ervoor dat je bent verbonden met wifi of mobiele data. Als je een langzame verbinding hebt, kan het enige tijd duren voordat je e-mail wordt verzonden. Als je de e-mail hebt verzonden via een e-mailclient zoals Apple Mail of Outlook, probeer je de e-mail te verzenden via mail.google.com of de Gmail-app. Lees verder »
Hoe kan ik mijn Mail terug krijgen?
- Ga naar Outlook of Windows Mail.
- Klik op Verwijderde items of Trash.
- Klik op de terug te plaatsen mail. Meerdere mailtjes terugzetten? ...
- De mails krijgen een lichtblauwe markering. Klik met de rechtermuisknop op één van de mails.
- Klik op Verplaatsen > Postvak IN.
- Lees verder »
Waarom komt Mail niet toe?
De inbox van de ontvanger is vol. Er staat een typefout in het e-mailadres van de ontvanger. Het e-mailadres bestond (nog) niet op het moment van verzending. Je e-mail is tegengehouden door de spamfilter van de ontvanger. Lees verder »
- Hoe koppel ik mijn telefoon met mijn pc?
- Waarom kan ik niet al mijn mails zien?
- Hoe kan ik mijn mail lezen op mijn mobiel?
- Hoe krijg ik mijn mail op mijn smartphone?
- Hoe kan ik mijn e mails zien?
- Kan je meer dan 50000 euro overmaken Rabobank?
- Hoeveel geld kan ik in een keer overmaken Rabobank?
- Hoeveel geld kun je overmaken RegioBank?