Hoe kan ik een klacht indienen bij Consumentenbond?
- Kies het bedrijf of dienstverlener. ...
- Schrijf je klacht. ...
- Vul je gegevens in. ...
- Klachtenkompas vraagt het bedrijf om te reageren. ...
- Beoordeel je klacht.
- Lees verder »
Waar kan ik als consument een klacht indienen?
Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en het bedrijf. Als u er niet met het bedrijf uitkomt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken. Lees verder »
Wat kost een klacht indienen?
Een procedure bij de Geschillencommissie kost geld. Hoeveel dat is, hangt af van je klacht. Je betaalt gemiddeld tussen de €25 en €152,50. Dat is dus veel goedkoper dan een procedure via een rechter. Lees verder »
Hoe stel je een klachtenbrief op?
- Geef kort, maar precies aan waar de brief over gaat.
- Omschrijf uw klacht of uw mening over het conflict.
- Maak duidelijk wat u eist van de ander en binnen hoeveel tijd.
- Voeg bewijzen toe als u die heeft.
- Reageert de ander niet?
- Lees verder »
Wat is een redelijk klacht?
Leg uit wat je verwacht had te krijgen en niet hebt gekregen. Geef aan welke oplossing je verwacht en binnen welke termijn. De reactietermijn moet 'redelijk' zijn. Binnen 2 of 3 weken moet de verkoper op zijn minst een reactie kunnen geven. Lees verder »
- Wat kost het om lid te worden van de Consumentenbond?
- Wat is het telefoonnummer van de Consumentenbond?
- Wat is de betekenis van kooi?
- Wat is een kooi op een schip?
- Hoeveel procent krijg je voor overuren?
- Hoeveel overuren belastingvrij 2022?
- Hoe werkt het met overuren?
- Wat is de betekenis van obsidiaan?