Hoe kan ik klacht indienen bij de bank?

De Nationale behandelt geen klachten over financiële diensten. U kunt hiervoor terecht bij het Kifid. Wanneer u als consument een klacht heeft over een financieel product of een financiële dienst, kunt u deze indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg Kifid. Lees verder »

Hoe officiele klacht indienen?

  • een e-mail sturen;
  • bellen naar 1400;
  • een brief sturen naar: Informatie Rijksoverheid, Postbus 20002, 2500 EA Den Haag.
  • Lees verder »

Wat zijn de kosten van de geschillencommissie?

De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie Algemeen bedragen: € 52,50. Voor dit bedrag wordt zonodig ook een deskundigenrapport opgemaakt. U krijgt het volledige klachtengeld terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees verder »

Is Kifid gratis?

Brengt Kifid kosten in rekening? Als consument kunt u uw klacht gratis indienen en de behandeling van uw klacht door de Geschillencommissie van Kifid is gratis. Wanneer u tegen een uitspraak van de Geschillencommissie in beroep gaat, betaalt u voor de klachtbehandeling bij de Commissie van Beroep 500 euro. Lees verder »

Bron: www.kifid.nl
Gerelateerd aan Hoe kan ik klacht indienen bij de bank?