Hoe klacht indienen bij TUI?

Je kunt via ons webportaal melding maken van je Vluchtvertraging TUI fly door in te loggen met je naam en reserveringsnummer. Via dit webformulier kun je melding maken van alle overige klachten en suggesties. Je melding kun je indienen na de einddatum van de reis. Lees verder »

Bron: www.tui.nl

Hoe kan ik TUI bereiken?

Wilt u een reis boeken of heeft u vragen over uw geboekte reis? Neem contact op met ons Customer Services Center. Vanuit het buitenland belt u: +31-88-0885885. Lees verder »

Bron: www.tui.nl

Is TUI telefonisch bereikbaar?

De reisbureaus zijn telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur van maandag tot en met zaterdag, op hun eigen telefoonnummer. Klanten kunnen TUI via diverse kanalen bereiken, ook via het customer services center op telefoonnummer 088-0885885 of online via de chat-functie op de website of social media. Lees verder »

Bron: www.tui.nl

Waar zit het hoofdkantoor van TUI?

Het hoofdkantoor van TUI Group staat in Hannover, Duitsland. Lees verder »

Bron: www.tui.nl

Is TUI een goede vliegmaatschappij?

TUI fly is een betrouwbare vliegmaatschappij met een verrassend scherpe prijs-kwaliteit verhouding. Een goede prijs voor een fijne vlucht. Je maakt je vlucht zo luxe als je zelf wil met fastlane boarding, airport lounge, extra beenruimte en luxe maaltijden. Lees verder »

Bron: www.tui.nl
Gerelateerd aan Hoe klacht indienen bij TUI?