Waar hechten klanten waarde aan?
Prijs en kwaliteit zijn all time de twee belangrijkste aspecten waar men op let bij de aanschaf van levensmiddelen. Ook het koopgemak, het merk en overige informatie als aanbevelingen en reviews spelen een rol, maar zijn relatief minder belangrijk. Lees verder »
Wat klanten belangrijk vinden?
Er zijn ook nog aspecten die klanten 'zeer belangrijk' vinden. Zoals afspraken nakomen en snelheid van reageren. Dat vinden klanten het allerbelangrijkst. Het zijn aspecten die niets te maken hebben met vakkennis, producten, techniek of prijsstelling. Lees verder »
Wat willen klanten?
Klanten willen systemen en producten die voor iedereen toegankelijk zijn en óók toekomstbestendig zijn. Een product, een ontwerp of een service moet dus niet alleen goed zijn voor de individuele gebruiker, maar ook voor het collectief. En het liefst moet het goed zijn voor de hele planeet nu en in de toekomst. Lees verder »
Wat verwachten klanten?
Klanten verwachten een bepaalde kwaliteit op basis van ervaring, aanbevelingen of uitingen die ze over jouw organisatie hebben gezien of gelezen, zoals bijvoorbeeld in een reclame spotje of een artikel in de krant. Lees verder »
Hoe win je klanten?
- Hoe win je het vertrouwen van klanten? ...
- #1 Luisteren. ...
- #2 Wees benaderbaar. ...
- #3 Doe wat je belooft. ...
- #4 Stap uit de comfortzone. ...
- #5 Wees recht voor zijn raap. ...
- #6 Neem verantwoordelijkheid. ...
- #7 Toon emotie.
- Lees verder »