Wat vinden klanten belangrijk in een winkel?

Service, reputatie en assortiment zijn belangrijke loyaliteitsfactoren in de winkel; bij webwinkels kijken consumenten vooral naar snelheid, gebruiksvriendelijkheid en lage verzendkosten. Cor Molenaar beschrijft de bevindingen van zijn studenten van de minor eMarketing. Lees verder »

Wat vinden klanten belangrijk?

Er zijn ook nog aspecten die klanten 'zeer belangrijk' vinden. Zoals afspraken nakomen en snelheid van reageren. Dat vinden klanten het allerbelangrijkst. Het zijn aspecten die niets te maken hebben met vakkennis, producten, techniek of prijsstelling. Lees verder »

Hoe klanten aan te trekken?

  • Specialiseer in een niche.
  • Verbeter jouw verkooptechnieken.
  • Zet in op social media.
  • Creëer content die de aandacht trekt.
  • Blijf in contact via e-mail.
  • Verdiep je in SEO en SEA.
  • Betrek bestaande klanten.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Wat vinden klanten belangrijk in een winkel?