Hoe kom ik in contact met GLS?

Neem dan de eerstvolgende werkdag contact op met de verzender of onze Customer Service via 0900 111 666 00 (€ 1,- per gesprek). Lees verder »

Waar is mijn GLS pakket?

Als u de ontvanger bent, kunt u het GLS-trackingnummer opvragen bij de afzender. In dat geval kunt u volgen waar uw pakket zich bevindt. Ship24 is een van de beste en meest betrouwbare om op de hoogte te blijven van de status van uw pakketten. Lees verder »

Wat is de mail van GLS?

E-mails die GLS verstuurt eindigen altijd op @gls-netherlands.com of @gls.nl; GLS gebruikt alleen de websites: gls-group.eu. gls-netherlands.com. Lees verder »

Wat als je niet thuis bent bij een levering van GLS?

Als niemand thuis is Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot. In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over het doorgeven van een afleveroptie. Lees verder »

Is GLS betrouwbaar?

Valse websites en e-mails Er zijn verschillende zwendelpraktijken bekend die zich richten op online-verkopers: criminelen bieden aan om zendingen op te halen en af te leveren en de betaling door de koper te organiseren. Om dit te doen, maken ze valse websites aan en versturen ze valse e-mails onder de naam GLS. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe kom ik in contact met GLS?