Hoe kom ik in contact met Ticketmaster?

Voor meer informatie hierover kan Koper contact met Ticketmaster opnemen via de online klantenservice of 0900-3001255 (tegen lokaal tarief). Lees verder »

Hoe kom je in de wachtrij bij Ticketmaster?

  • Zoek de juiste link op van het event.
  • Log alvast in op Ticketmaster.nl voordat je naar die event-link gaat.
  • Orienteer je op de verschillende ticketsoorten. Zo hoef je geen keuzestress te ervaren als je door de wachtrij heen bent.
  • Zorg dat je jouw betaalgegevens bij de hand hebt.
  • Lees verder »

Waar vind ik mijn tickets op Ticketmaster?

Klik in de rechter bovenhoek van onze site op Mijn Account. Klik op Mijn Tickets en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Klik op het event van toepassing. Jouw tickets worden nu als PDF getoond en je kan deze opslaan of printen. Lees verder »

Hoelang duurt Ticketmaster?

Normale tickets worden direct na je aankoop verzonden, tenzij de organisator anders beslist. Dit kan per e-mail of binnen 2 weken per post. Hoe de tickets worden verzonden is een keuze die je zelf kan maken tijdens je bestelling. Let op: het bestellen van extra's kan invloed hebben op de verzending. Lees verder »

Hoe krijg je tickets in Ticketmaster?

Je hebt het evenement dat je wilt bezoeken op onze site gevonden (via de zoekbalk op onze homepage) en je klikt op 'Zoek tickets'. 2. Nu zie je een plattegrond van de zaal. Klik op het deel waar je wilt zitten/staan (klik eventueel eerst op een prijscategorie) en selecteer de plaatsen en de prijs. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe kom ik in contact met Ticketmaster?