Hoe kom ik in contact met UPS?

Klantenservice. Bezoek onze Klantenservice of bel 1-888-742-5877. Lees verder »

Wat doet UPS als je niet thuis bent?

Als u niet thuis was, houdt UPS uw zending nog vijf werkdagen vast op het dichtstbijzijnde UPS-centrum, tenzij het een COD-zending (rembours) betreft (contante betaling bij aflevering). Als de zending niet wordt opgehaald binnen vijf werkdagen, komt deze retour bij ons. Lees verder »

Hoe kan ik een klacht indienen bij UPS?

  • Geef enkele pakketdetails op. ...
  • Geef uw rol in de claim aan. ...
  • Ondersteun uw claim met aanvullende documentatie. ...
  • Dien uw claim in.
  • Lees verder »
Bron: www.ups.com

Hoe lang duurt levering UPS?

UPS Standard-pakketten worden over het algemeen op elk moment van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 19.00 uur (en soms later) bij thuisadressen bezorgd en op zakelijke adressen bezorgen we tijdens de normale kantooruren. Lees verder »

Bron: www.ups.com

Hoe werkt een UPS Pick Up Point?

Het gemak van uw klanten is belangrijk Verzenden van UPS Access Point naar UPS Access Point kan niet eenvoudiger: U laat uw pakket(ten) gewoon achter bij de dichtstbijzijnde afgiftelocatie wanneer u dat uitkomt en uw klant haalt de zending af wanneer het hem uitkomt. Lees verder »

Bron: www.ups.com
Gerelateerd aan Hoe kom ik in contact met UPS?