Wat is goede aftersales?
Het resultaat van een goede aftersales is onder andere de kans om meer aan dezelfde klant te verkopen. Een ander positief effect is dat een tevreden klant mensen in zijn/haar omgeving zal informeren over de goede service en in feite voor het bedrijf verkoopt. Lees verder »
Wat is belangrijk bij aftersales?
After sales belangrijk voor klanttevredenheid After sales gaat over de service aan een klant na een transactie. Hierbij kijk je of een klant tevreden is over een product en of hij op- of aanmerkingen heeft. Met zijn feedback los je eventuele klachten direct op. Lees verder »
Wat probeer je met aftersales te voorkomen?
- Belonen. Het is verleidelijk om tevreden klanten minder aandacht te geven dan ontevreden klagers, maar probeer die valkuil te omzeilen. ...
- Vragen. Durf u ook kwetsbaar op te stellen ten opzichte van uw tevreden klanten. ...
- Nieuwsbrieven. ...
- Loyaliteitsprogramma's. ...
- Creatief zijn.
- Lees verder »
Wat wil je bereiken met aftersales?
Aftersales is het contact dat bedrijven met hun klanten houden na de aankoop van hun producten en/of diensten, om te kijken of deze tevreden is en of hij op- of aanmerkingen heeft. Aftersales is een onderdeel van Customer Relationship Management (CRM). Lees verder »
- Wat is een aftersales gesprek?
- Hoeveel mensen zijn ongewenst kinderloos?
- Hoeveel procent van de mensen kan geen kinderen krijgen?
- Hoe ga je om met een onvervulde kinderwens?
- Wat betekent kinderloos?
- Is Whirlpool een goed merk?
- Waar komt het merk Whirlpool vandaan?
- Hoeveel jaar garantie op whirlpool wasmachine?