Wat is een aftersales gesprek?
Aftersales is het contact dat bedrijven met hun klanten houden na de aankoop van hun producten en/of diensten, om te kijken of deze tevreden is en of hij op- of aanmerkingen heeft. Aftersales is een onderdeel van Customer Relationship Management (CRM). Lees verder »
Wat doe je bij aftersales?
Aftersales betreft het geheel aan acties die een verkopende partij uitvoert na het afronden van een verkoop of ander soort transactie. Tot deze acties behoren informatievoorziening, technische hulpverlening, instructie of advies over de aankoop van andere producten of diensten. Lees verder »
Wat probeer je met aftersales te bereiken?
Aftersales is erop gericht om klanten een positief gevoel te geven ten aanzien van hun aankoop met als doel om een nieuwe deal te sluiten. Daarom maakt aftersales onderdeel uit van het verkoopproces en niet van de klantenservice. Lees verder »
- Hoeveel mensen zijn ongewenst kinderloos?
- Hoeveel procent van de mensen kan geen kinderen krijgen?
- Hoe ga je om met een onvervulde kinderwens?
- Wat betekent kinderloos?
- Is Whirlpool een goed merk?
- Waar komt het merk Whirlpool vandaan?
- Hoeveel jaar garantie op whirlpool wasmachine?
- Hoe reset je een whirlpool wasmachine?