Waar klacht indienen VGZ?
- Optie 1: Online een klacht melden. Op ZorgkaartNederland kunt u al uw ervaringen met de zorg delen. Wilt u uw klacht alleen aan ons doorgeven? Gebruik dan het digitale klachtenformulier.
- Optie 2: Schriftelijk een klacht melden. Stuur uw brief met postzegel naar: Zorgverzekeraar VGZ.
- Lees verder »
Hoe kan ik VGZ bereiken?
Bel de Klantenservice op 0900 - 779 97 71 (gebruikelijke belkosten). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. We helpen u graag! Lees verder »
Is VGZ een goede verzekering?
Voor de meest noodzakelijke zorg zit je goed met de basisverzekering van VGZ. De basiszorgverzekering is bij bijna elke zorgverzekeraar hetzelfde. Wil je ook een vergoeding voor de kosten van bijvoorbeeld je tandarts of fysiotherapeut dan kun je je bijverzekeren met een aanvullende VGZ-verzekering. Lees verder »
Wat kost 0900 bij VGZ?
Telefoon : De klantenservice is op werkdagen bereikbaar via 0900-8490. Voor het bellen met dit nummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Lees verder »
Hoe lang kun je declareren bij VGZ?
Heeft u uw declaratie via de VGZ Zorg app of Mijn VGZ ingediend? Dan ontvangt u het bedrag dat wij vergoeden binnen 4 werkdagen op uw rekening. Heeft u uw declaratie per post ingediend? Dan duurt het iets langer: 10 werkdagen. Lees verder »